zondag 13 februari 2011

Prachtige mannenkaart van Alina



Deze week zag ik op het blog van Alina deze prachtige kaart. Ik ben zelf een groot fan van haar stijl en heb dus gevraagd of ik haar kaartje hier mocht laten zien en dat mocht, ze vond het erg leuk. De stempel die ze heeft gebruikt heet Mr. Fix It Car en is natuurlijk in Karens Doodles Shop te koop! Wil je het verhaal achter deze kaart lezen, breng dan Alina eens een bezoekje aan haar blog.
Bedankt dat we deze mooie kaart hier mochten showen Alina!

Jouw kaart ook hier? Neem dan contact op met mij via de Contact Us Button in de sidebar en wie weet staat jouw kaart of project week hier!

Veel liefs,
Renata Elenbaas


5 opmerkingen:

  1. Het is ook een hele mooie kaart. Leuk Alina dat ze werk van jouw hand laten zien.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super stoere kaart, ik had hem ook al gezien, erg gaaf. Grtjs, Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart, en zo mooi ingekleurd, helemaal toppie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een hele leuke en stoere kaart. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank jullie wel, lieve dames, voor de leuke reacties!
    en dank je wel, Renata, leuk dat je mijn kaartje hier laat zien!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen