donderdag 21 oktober 2010

Een knuffel op zijn tijd...

Een knuffel op zijn tijd kan iedereen gebruiken, daarom deze digitale knuffel in de vorm van de kaart van Linda voor jullie allemaal!!


Ik wil graag een nieuwe rubriek openen op dit blog...namelijk Nederlandse Teksten
.
Ik zal een link in de rechter zijbalk zetten naar het gedeelte waar ik deze zal plaatsen, zodat als je op zoek bent je daar een leuke, passende tekst kunt vinden.

Ik wil jullie verzoeken je (zelfverzonnen) Nederlandse Teksten aan mij te mailen (contactbutton) en dan zal ik zorgen dat ze op dit blog vermeld worden. Schrijf er even bij wie de tekst verzonnen heeft, zover je dat weet, dan vermeld ik dit er bij (ere wie ere toekomt!)

Ik hoop dat er woordgrapjes bij zullen zitten zoals...Koeiedag! - GefeliciTAART! - Jij bent heel speSJAAL... dat soort dingen!
Kom op dames laat de hersentjes maar kraken!!

Knuffel,

Renata van Miltenburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten