woensdag 18 augustus 2010

WEDSTRIJD 1 met gratis digitale stempel!

Het toesturen van de freebie is gestopt, morgen is de laatste dag dat de kaart ingestuurd kan worden!!


Onze speciale gastdesigner Nicole Verkooijen heeft weer een heel leuk filmpje gemaakt waarop ze een speciale Halloween digi van Karen's Doodles inkleurt. Enkele van onze DT-leden hebben met deze stempel een kaart gemaakt en die zijn heel verschillend geworden. Dat vind ik nou altijd zo leuk hè, om te zien hoe verschillend de kaarten met één en dezelfde stempel kunnen zijn en daarom heb ik het volgende bedacht...

Je kunt deze digi als freebie bij mij opvragen om er deze maand een kaartje mee te maken (wedstrijd eindigt op 31 augustus 23:59 uur). Het DT zal een keuze maken uit de mooiste inzendingen en de winnaar krijgt 2 rubberen Karen's Doodles stempels en 3 refillers voor de Copics!! Ook op Facebook en Hyves zullen we een wedstrijd gaan houden (hou ze even in de gaten) en ook daar is een rubberen stempel te winnen. Natuurlijk mag je overal mee doen maar dan wel steeds met een nieuwe kaart!

Dit is het filmpje:



Dit zijn de kaarten van het DT:

Gea ten Hove



Anja Bruynen



Marion van den Bos



Joan Ottevanger



Mariska van der Linde



Renata van Miltenburg



Dit zijn de prijzen:







En dit moet je doen:

* Wordt (en blijf) volger van dit blog (op Facebook of Hyves moet je "vrienden" worden van Karen's Doodles...of je dat al niet was ;) !!)
* Laat hieronder een reactie achter met je e-mail adres zodat ik je de halloween freebie toe kan sturen. Je verplicht je wel om er vóór 31 augustus een kaart mee te maken!!
* Plaats een link naar het kaartje op je blog (dus niet naar je blog zelf) onder dit bericht (Inlinkz)
* Zet het kaartje op je blog met in het bericht een link naar de Doodle Diva Gallerij én naar de Webshop van Karen's Doodles

In English, this is what you need to do:

* Become (and stay) a follower of this blog (on Facebook or Hyves you need to become "friends" of Karen's Doodles
* Leave a comment with your e-mail address so I can send you the halloween freebie. You oblige yourself to make a card with it befor August 31st!!
* Link to your card on your blog (not to your blog itself) in Inlinkz.
* Place your card on your blog with in the pist a link to our Doodle Diva Gallerij and to Karen's Doodles Webshop.


De winnaar wordt 2 september bekend gemaakt en het kaartje komt bovenaan dit blog in de kaart-van-de-week-serie te staan.

Veel succes en vooral veel plezier!!

Warme groet,

Renata van Miltenburg

60 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een leuk idee, ik wil wel meedoen eraan. Leuke kaarten van het DT.
    gr Linda

    hallokidoki@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk!
    Ik doe zeker mee ;)
    mijn email adres is: ansuykerbuyk@hotmail.com

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, ik wil graag mee doen.

    Mijn emailadres is louise1951@live.nl

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat leuk, wil erg graag mee doen.....hoop alleen dat ik geholpen kan worden hoe het met linken moet want snap dat niet helemaal zo goed.....

    groetjes manon

    email: manonniks@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke stempel!
    Mijn adres is: arianneaddicks@zonnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk ! Ik wil wel meedoen !
    breuveld@filternet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil graag mee doen!
    Mijn mail is: cwe_verzaal@hetnet.nl
    echt super!
    Liefs,
    Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk leuk leuk! Ik doe mee!

    gwendolynpieters@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat leuk! Ik wil ook graag meedoen.
    Mijn e-mailadres is phooka@skynet.be

    Ben benieuwd naar alle creaties.
    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I would LOVE to play along!!! What a great image and fun contest.

    Cat Spicer

    spiceycatchick@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja dat vind ik wel leuk om mee te doen.
    wich48@gmail.com
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Renata. ik doe graag mee.
    mrobinson11@casema.nl
    Groetjes Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Renata,

    Erg leuk ik doe graag mee
    gpnoordam@wanadoo.nl

    mvg,
    Everien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi
    Very lovely image and some great cards.

    My email
    andersen.carolina@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil heel graag meedoen.
    Perzik_Drop@Hotmail.com

    gr Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ook dat wil ik wel proberen hoor.
    zie wel wat ik er van maak.
    gulikers.j@home.nl
    groetjes Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo, hallo,

    ook ik wil graag meedoen en zou graag die leuke digistamp ontvangen op bollen.mary@gmail.com.
    Ik heb er zin in en zal dan ook direct beginnen als ik de afbeelding binnen heb, erg grappig!

    Groetjes,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil ook graag meedoen.
    stempeltje@gmail.com
    Groetjes,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I had an email on Face book to come and join in and would love to!
    dragonsmoore at googlemail dot com

    (Lyn)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I guess I am supposed to tell you that I'd like to join you and leave my e-mail. Here it is mable88baker-new@yahoo.com

    Thanks Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Already Said i have i will attend on facebook, i just need the image , thanks

    my5bratz@live.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil ook wel graag meedoen.
    cldvnprns@gmail.com

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello, I would love to join the fun! coralie_francia@hotmail.com xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I am a follower and love Karen's Doodles!

    HERE IS MY EMAIL

    BeantwoordenVerwijderen
  25. please send to hestiashelper@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lid geworden op facebook.
    Geweldig leuke Halloween digi.
    Geweldige kaart DT.
    Mijn email adres is cvandertouw@orange.nl
    groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi
    ik wil ook graag meedoen
    dit is mijn adres
    patriciacollier36@hotmail.com
    alvast bedankt
    patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This looks like such fun and I would love to take part
    my email addy is daziedelights@yahoo.co.uk

    thank you
    Dazie
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooooh wat gaaf!! Ik ga meedoen, want het is echt een leukerd en ik heb net wat op de beurs gekocht wat er helemaal geschikt voor is.
    deviliciousred@gmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Just seen this on spyders corner would love to joimin if poss my email is jackid68@hotmail.co.uk
    thanks jacki

    BeantwoordenVerwijderen
  31. What a fun image. I have been a follower and joined the Facebook group also. my email addy is rmpoohbear75 at gamil dot com Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I became a friend on facebook and a follower of this blog. I would love to have the freebie.

    lawrenhf@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. What a great challenge. I would love to have this freebie to work with. My email address is: deonnabemish@yahoo.com
    Thank you!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hoi, wat een leuke wedstrijd. Ik zou graag mee willen doen, super digi. Mijn mail: mirandawg@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi,

    prachtige uitwerking van jullie kaarten dames!!!
    geweldige stempel weerga zeker meer meedoen hieraan.even mijn papier afwachten:)
    ik doe uiteraard graag mee.

    bekkertje_61@hotmail.com
    Dank je wel

    liefs
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oeh super!
    Ik graag meedoen en de digi ontvangen: saskiavanderweide@hotmail.com
    Alvast bedankt
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Would love to join in.

    petrahoward2000@yahoo.de

    Thanks you very much

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik wil ook graag meedoen. dvdlaan@upcmail.nl

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een gave halloweenfreebie.
    ik wil graag meedoen.
    ben volger van de blog en vriend via facebook.

    de digistamp mag naar intruderlady@gmail.com

    groetjes,
    kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een super idee. :) Ik wil ook graag meedoen. Mijn email is: m.zwackhalen@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Renata, bedankt voor het sturen van de link naar deze uitdaging. Ik wil ook graag een poging wagen, mijn emailadres is dianabesemer@planet.nl.

    Groetjes,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik wil ook graag een kansje wagen: ingeceurvelts@msn.com

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dat is een leuke, ik wil graag meedoen!
    Groetjes Marjolijn
    borduurmarjolijn@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ik ben dol op halloween en dit is een hele leuke stempel.Wil dan ook graag meedoen met de wedstrijd.
    Mijn e-mail-adres is:
    tony.morant@telenet.be

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ook ik wil heel graag meedoen, mijn emailadres is scraplijn@home.nl
    Superleuke kaartjes zie ik al, het zal niet makkelijk worden.
    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gaaf dat wil ik ook wel :D

    p.kleijn9@upcmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  47. gaaf zeg ik ga ook eens een poging wagen heb nog nooit eerder een karen foster gekleurd ( heb net wel een stempel gekocht bij haar)
    ik zou graag de gratis digi willen hebben en tuurlijk doe ik daar aan mee met de wedstrijd.
    groetjes marijke
    moeke@vdheiden.speedxs.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  48. hoi,
    BIj Nicole regelmatig Karen Foster digistempels gezien.
    zou graag deze digistempel willen ontvangen en natuurlijk doe ik dan mee met de wedstrijd
    d.treffers@chello.nl

    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  49. hoihoi

    ik wil ook graag meedoen met de wedstrijd

    ditta@quicknet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi
    O wat en moie stempel. Ik will graag meedoen. Mijn e-mail is e_isacson@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hi! I have joined Karen's facebook page. As for becoming a follower on this site, I have tried, but it did not work. I will try again tomorrow. I would love to receive the image. nadci@hotmail.com Thank you

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Just joined this blog. I am already a follower of Karen's blog. Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. hoi, wat een geweldig idee! Ook ik wil ook graag meedoen. Mijn adres is: pmvanbrakel@upcmail.nl.
    Bedankt alvast voor toe zenden van de digi stempel. groetjes, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi hoi
    Wat een super leuke uitdaging.
    Daar doe ik graag aan mee

    Gr brigitta
    huisheks@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. wat een leukerd zeg! ik wil ook wel mee doen aan deze uitdaging.
    mn e-mail adres: jhj.van.veen@gmail.com

    Groeten,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ik wil ook heel graag meedoen met deze leuke challenge !

    mijn e-mail adres is : m.deblieck@tiscali.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  57. heb mijn kaartje geupload.
    hopelijk zo goed gedaan.

    nogmaals bedankt voor de digi stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ohnee, ik was te laat met mijn kaartje te maken :(

    BeantwoordenVerwijderen
  59. I would just like to say, a big thank you, very much for my Karen's Doodles stamp, it arrived, the envelope a little damaged but the lovely stamp of Pony Love is fabulous, I can't wait to use it!!! I entered my Halloween kitty here and on Face Book!

    (Lyn))

    BeantwoordenVerwijderen